مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس می‌گوید در این شرایط همه باید به پروین کمک کنند.
 
به گزارش راسخون، محمد رویانیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعتصاب مجدد بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: این مشکلات حل می‌شود و بازیکنان نباید نگران باشند. به هرحال پروین بزرگ پرسپولیس است و همه دوستان به او کمک می‌کنند. این تیم متعلق به دولت است و امیدوارم که دولت تعهداتش را در قبال پرسپولیس و استقلال انجام دهد.
 
او ادامه داد: امیدوارم بازیکنان با همان تعصبی که همیشه از خود نشان داده‌اند، از این مشکلات هم عبور کنند. چیزی به پایان لیگ نمانده است. البته باشگاه هم تعهد دارد و باید پول بازیکنان پرداخت شود. من لیست پرداختی به بازیکنان را هم تهیه کرده‌ام و به پروین می‌دهم. اگر لازم باشد آن را به مراجع بالاتر هم می‌فرستم.
 
رویانیان در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس 60 میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: این موضوع کذب محض است. اگر این کارها ادامه پیدا کند، حتما به مراجع ذیربط شکایت می‌کنم. آقای عاشوری حسابرس باشگاه گزارشی تهیه کرده و من آن را به هیات مدیره و وزارت ورزش ارائه کردم. بدهی باشگاه در زمان من کمتر از پنج میلیارد بوده است.
 
او گفت: وزارت ورزش پول پرسپولیس را بدهد و به پروین کمک کند. البته بحث ماشین‌های بازیکنان تقریبا حل شده است، دو میلیارد تومان برای ماشین‌هایشان پرداخت شده و دو میلیارد هم شب قبل از داربی به آنها داده شد. پروین باید در این شرایط حمایت شود و دوستان وزارت ورزش به او کمک کنند.
/2759/